Subject: Re: Hiiumaa vallas Pärna külas Saare kinnistu ristumiskoha ehitamise nõuded
From: "Rauno Martin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Sun, 6 Jul 2025 17:12:04 +0300

Tere,

Esitame mahasõidu ehitusprojekti ülevaatamiseks ja kinnitamiseks.

Rauno Martin

Tööjuht

Tariston AS

Toompuiestee 35, 10149 Tallinn

M  <tel:+37253487774> +372 5348 7774

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.tariston.ee <http://www.tariston.ee/>

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Sunday, April 6, 2025 2:28:34 PM
To: Rauno Martin <[email-masked]>
Subject: Hiiumaa vallas Pärna külas Saare kinnistu ristumiskoha ehitamise
nõuded

You don't often get email from [email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Hiiumaa vallas Pärna külas Saare kinnistu ristumiskoha ehitamise
nõuded

Registreerimise kuupäev: 06.04.2025

Registreerimise number: 7.1-1/25/1778-3.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>